Min första läxa

Längesen sist ;)

Jag har haft fullt upp här hemma nu så jag har inte hunnit blogga. Jag har nog tänkt på er men jag har bara inte hunnit.

Som rubriken säger så har jag fått min första läxa för i år. Det är en läxa i engelska. Ska skriva in lite kroppsdelar så det är inte så svårt.


Annars idag så har D och jag köpt en matta från Anttila idag :) Jag har köpt en skolväska där jag får rum med allt. Nu har jag bara sprungit runt med handväskan och den har vägt ett ton då den varit fylld med saker.

Sen har jag gjort 78 stycken köttbullar just :) Tänkte att jag skulle göra en rejäl sats med köttbullar och frysa ner så är det bara att ta upp då man vill ha köttbullar.

 

Jag har även städat ännu mera här i lägenheten. Jag har t.ex. hängt upp massor med kläder på klädhängare och fått min andra halva att gå genom sina skjortor! JEEEIJ!

 

Gardinerna är också uppe så nu är det jättefint här hos oss.

 

Bara några små detaljer kvar så är allt klart och då kan jag äntligen slappna av och kanske tänka på annat än städningen :) Jag ska bland annat hälsa på mina vänner här i Vasa! Imorgon är det Repsus tur ;)

 

 

Jag trivs så bra här i Vasa. Trivs bara bättre och bättre! :)

2009-09-08 @ 20:13:46 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }