Ja eller nej

Kom just hem från familjen R.
Jag har lekt med Alvin och vi har också ätit texmexrulle :) Gott!

Nu funderar jag bara om jag ska orka åka till baren eller ej. Nu just känner jag mig så trött och slö. Men tillika skulle jag vilja ut en stund. Är lite i valet och kvalet. Vi måste se vad min andra halva tycker då han kommer hem. Han slutar först efter en halvtimme och sen en timmes resa hem :/ Blläääää vad länge!

Kanske man går och sover tills dess :P Nä, då orkar jag ju verkligen inte stiga upp.
2009-09-19 @ 21:34:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }