I lugnet

Godmorgon :)

Frukosten är på bordet och jag äter frukosten i det tysta. Enda som hörs är då min sked skrapar mot tallriken och då jag knapprar på datorn.

Kollar på vår säng och då ser jag att den andra sidan är helt orörd trots att jag sovit i sängen. Många skulle säkert tänka att "Nu ska jag breda ut mig över hela sängen då jag är ensam i sängen!" men jag sover riktigt lungt och skulle kunna sova på mindre än meters bred säng tack vare att jag är så stilla :)
Jag bara kryper ihop och somnar och så ligger jag ungefär hela natten.

Man kan inte sova två rörliga i samma säng :P Tro mig jag har provat. Jag sov med D och F och jag var i mitten och efter den natten var man nog lite mörbultad. Hehehe.

Nu ska jag förbereda mig för skolan!
2009-09-25 @ 07:33:02 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }