Husmor

Har lekt lite husmor här nu :)

Jag har vattnat blommorna (fast blomvattningsdagen är torsdag egentligen), jag har dammsugit, tvättmaskinen är på, jag har diskat och snart ska jag koka mat!

Jag ser också att en gardin har ett långt veck på mitten av sig och det stör mig! Borde ta ner den och stryka men det är så jobbigt att ta ner den och sätta upp igen för det är D som måste göra det då jag inte når ända upp och sen så är det fast med knipor så det är extra jobbigt. Men våra sista gardiner är klara imorgon så jag ska hämta dem på måndag och då kan vi på samma gång ta ner de här.

Mina planer idag är att då D åker till gymmet så ska jag cykla till skolan och kolla upp om det är en bra väg att ta så att jag inte behöver ta den jobbiga bussen! Och att spara 23€ i månaden! Jag skulle ju kunna ta ett kort som det är 40 gånger på ifall det är riktigt dåligt väder eller liknande.

Vi får se!

Jag ska iallafall duscha nu! :)

2009-09-04 @ 12:34:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }