Husmor

Nu har D och jag städat lägenheten :)  Städat och fräscht här!
Jag tvättade badrummet och torkade damm, medan D dammsugade och torkade golvet. Det gick riktigt snabbt.

Jag provade en statisk duk för första gången idag och den var super! Då jag torkade av TV-bordet så for som allt damm bort. Med en trasa så smetar det ju bara ut dammet, nu for allt bort! :P

Jag har även gjort lasagne idag :) Gjorde den direkt efter frukost får jag tycker lasagne är godare då den fått stå en stund. Så snart blir det mat och sen bär det av till Prisma!
2009-09-17 @ 12:20:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }