En rolig händelse på jobbet

Jag var ju i jobbet på lördagen och det hände en roligt händelse då :P Jag fick ett gott skratt..



Min boss springer in i kafferummet där jag sitter och dricker kaffe (vuxenpoäng!) för mig själv i lugn och ro.


Boss - Jag måste ta bort de där potenspillerna ur hyllan *andfådd*

Jag - Va?

Boss - Ja, jag måste ta bort potenspillerna från hyllan för man kan få hjärtfel av dem. Jag kan visa dem åt dig!

Han hämtar paketet med potenspiller och visar mig.

Boss - Ja, de ringde från Elvira och sa att jag måste ta bort dem från urvalet för man kan få hjärtfel av dem.

Jag - *flinar* Jag trodde först att du menade att du måste ta bort dem ur EGEN hylla!

Boss - *gapskratt* Nå nej! Inte nu ännu! Hahahaha... Tur att vi fick det upprett! Hahahahahaha.


Så kan det gå ;)
2009-09-20 @ 20:08:46 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, där ser man. =P

2009-09-20 @ 20:41:10
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }