Andra skoldagen

Godmorgon :)
Solen skiner rätt in på mig här i sovrummet nu och det är ganska mysigt.. Men inte mysigt då man ska sova.

Snart ska D och jag åka på vår andra skoldag och idag kommer jag även att ha min första riktiga lektion och det blir i engelska. Värst är bara att hur folk vet i vilket rum man ska vara i, i och med att det inte står någonstans (åtminstone då man inte har något användarnamn och lösenord)?

Från morgonen har vi massa med info och eftermiddagen en vanlig lektion.

Jag tar inte med datorn till skolan ännu så ni får stå ut lite med bloggandet. Eventuellt hinner jag sätta mig vid en dator på skolan också.

Have a nice day!
2009-09-01 @ 07:43:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }