Vad tiden går!

Hjälp vad tiden går snabbt!
Klockan är så mycket och snart borde man gå och lägga sig för att orka upp till skolan...

Jag, som många andra i klassen undrar vad vi ska göra imorgon på engelska. Har vi lektion med Chris eller ska vi göra vår uppgift? Vad ska vi egentligen göra i vår uppgift? Många frågor och få svar. Chris är inte den bästa på att förklara saker och inte heller att räkna så vi får se vad som sker.

Vi har nyss varit och handlat så nu är kylskåpet fullt igen och jag är lycklig :P I love food, you know.
Tänkte ta och prova göra rösti imorgon!

Då vi var till Prisma och handlade svängde vi in på McDonalds och åt varsin Big Mac-måltid. Vill ni veta en till sak varför jag love Vasa? Jo, för att om man visar studiekortet får man en PLUS-meny! :D Då jag visade kortet i H:fors kollade de som om jag varit tokig i huvudet. Idag fick vi fyra stycken Coca-Cola Zero-burkar med menyn.
2009-10-27 @ 20:26:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }