Ur mörkret

Igår var jag på premiären av denna pjäs.

 

Stämningen i den fullsatta salen var lite spänd och alla var ivriga över vad de kommer att se.

 

Jag kan säga att det här är den bästa teaterpjäsen jag sett någonsin! Och jag överdriver inte. Den här pjäsen var spännande, sorglig (ja så att tårarna kom fram..) och den hade ett budskap med sig.
Mina tankar har legat på den här hela natten...

 

Alla som har möjlighet att åka på denna pjäs så gör det! Ni kommer inte att ångra er!

 

BOKA BILJETTER HÄR!

2009-10-25 @ 10:52:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: maria

Du har så rätt det är faktiskt den bästa pjäs man

sett, helt otrolig, man får både skratta och gråta.

Jag rekomenderar alla som inte sett den, GÅ OCH SE DEN!

2009-10-30 @ 22:24:12
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }