Studier

Håller på och skriver på hemtenten nu just. Det är sista uppgiften jag är på! Svåraste uppgiften också av de tre av fyra jag valt. Handlar om New Public Management. Har väl fått en halv sida skriven, bara 1½ kvar då!

Ska kolla Top Model Canada klart så ska jag springa över till affären och handla lite ingredienser till en hemmagjord Ceasarsallad! Mums! Frida kommer snart över hit med mig en stund och 20.00 kommer D hem så det behövs lite mat.


Så här ser jag ut idag:

Linne - Gina Tricot
Lång kofta - H&M
Leggings - Gina Tricot
2009-10-14 @ 16:51:22 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }