Sleeptime!

Har haft en riktigt gemytlig kväll ikväll :)

Älgsteken var jättegod! Och D och jag har haft det så mysigt här hemma..
Efter maten lade vi oss på soffan och kollade Bonde söker fru och efter det på Efterlyst. Har inte tidigare kollat på Bonde söker fru men jag tyckte det verkade som en ganska mysig serie med alla "töntiga" bönder :P De var ju så gulliga!

Jag ska dra mig till sängen nu och läsa i min bok Anna är online. Det har ju börjat hända något nu så nu är det spännande!

Ledigt tills nästa onsdag har jag också ;)
2009-10-07 @ 22:30:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }