Skoldag

Godmorgon! :) Halva veckan har gått redan och det är min första och sista skoldag för veckan ;D

Sitter och äter gröt och dricker grönt te nu.
Vet ni vad?!
Havregrynsgröt är så mycket godare om man lägger i lite olivolja i grötvattnet! Det är ju en nyttig olja till på köpet!

Annars så har jag träningsvärk som tusan. Ganska härligt på samma gång :) Det känns ju att man gjort något!

Så här ser jag ut idag:

Blus - Gina Tricot
Shorts - H&M
Leggings - Gina Tricot


Blusen köpte jag igår :) Tror det var meningen att jag skulle köpa den för då jag kollade genom alla så fanns det ingen XS (ingen S heller). Men då ser jag en ihopskrynklad blus som är uppsatt på ett konstigt ställe och den var XS! :D
2009-10-21 @ 08:31:13 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }