Presenter och klappar

Nu har jag surfat runt på adlibris och bookplus och kollat böcker!
Har beställt hem 4 böcker :) 1 farsdagspresent och 3 julklappar. Jeij!

Nu har jag julklappar åt 3 personer! Några kvar...

Har även surfat runt på Slöjd-detaljers sida och beställt hem en katalog. Det kliar i mina fingrar att få göra lite egna juklappar och att göra julkort :) Syster R tyckte jag skulle kolla ifall vi skulle beställa något från Panduro men jag tyckte de hade så tråkiga saker så det blir nog Slöjd-detaljer!

Har även paketerat in Linas födelsedagspresent nyss! ;)
2009-10-28 @ 15:00:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }