Måste lägga mig

Uff, jag är ännu uppe och jag ska vakna tidigt imorgon. Tack och lov att jag får sova hur länge jag vill ända till tisdag efter imorgon :)

Har printat ut några casebeskrivningar för en uppgift i skolan nu och jag tänkte att jag skulle läsa dem i bussen till Vasa imorgon. Det tar ju en stund att köra buss dit och det är ganska så tråkig väg.

Funderar på en grej också. Har funderat ett tag på det också... Hmm.. Jag tar upp det här i bloggen en annan gång då vi är piggare!

Godnatt!
2009-10-15 @ 22:07:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }