Ledig torsdag

Godmorgon :) De flesta av er är säkert i skolan eller jobbet nu.. Jag är däremot ledig! :) Vad skönt!

Trots att jag är ledig nu har jag en del saker att göra. D och jag ska ut med en kille och äta subventionerad mat någonstans här i Vasa :) Den här killen vet av alla ställen tydligen och på ett ställe bjuder de på schnitzel varje dag! Mums!

Annat vi ska göra idag är att åka till Jupiter, ett ställe dit de för möbler ingen vill ha och dylikt, så vi ska se om vi hittar en datastol för en billig peng.

Sen måste ju jag förstås göra den där hemtenten! Jag sa inte igår men jag har en av tre gjord ;) Duktiga jag!

Nu ska jag äta frukost! Så hörs vi :)
2009-10-08 @ 09:59:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }