Kväll

Har kommit hem från familjen R för en timme sedan ungefär och är hemma hos mamma och pappa nu.. Kommer att sova här två nätter och sen drar jag till Vasa för två nätter och sen hem till Närpes igen för en natt :P Mycket körande fram och tillbaka men..

Hos familjen R har jag lekt lite med A. Har kollat TV och sen hämtade vi hem pizza från Kotipizza. Jag åt en Kotzone bara för att få mycket sallad. Jag var så sugen på en ceasarsallad, men var ska man få det ifrån här? Måste göra en själv någon dag :)

Ska kolla lite TV till nu..
2009-10-11 @ 21:09:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }