Inflyttningsfest

Vår lilla inflyttningsfest igår var riktigt kul :)

Det var fullt i vår lägenhet och som mest var vi 10 personer + lillkillen som tog mycket plats ;)
Alvin har gått runt och ätit knäckebröd här och det märks på golvet. Dammsög nog lite igår redan men måste säkert ta fram dammsugaren idag igen och ta ordentligt.

Vi fick ju också några inflyttningspresenter!
Jag ursäktar för de suddiga bilderna men jag märkte först efteråt att eventuellt en liten kille hade kletat något på kameralinsen :P

En låda med lite alltmöjligt; trasa, sax, saft, servetter, kaffe bl.a.

 

En "kom ihåg"-tavla av hönsnät :)

 

En saltkristallampa!

 

En saltkristallampa har jag velat ha länge! Om det finns läsare som inte vet vad en saltkristallampa är så kan jag berätta kort att lampan är ju som den säger gjord av salt så om man slickar på den så känner man att den smakar salt ;)

Då man har på lampan så renar den luften, den har även effekt då den är av men inte lika mycket då förstås.

Den är extra bra för människor med allergi och astma, vilket jag själv har. Lampan kallas även för "allergilampa".

2009-10-04 @ 11:33:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }