I Vasa

Hejsan hoppsan!
Sitter hemma i Vasa nu med min gamla laptop och det känns oerhört konstigt att ha en normalstor laptop då jag är van med en mini :P Jag tänker nästan inte nå alla tangenter. Hahah..

D och jag har nyss ätit en ceasarsallad med kyckling och mozzarellaost. Riktigt gott var det!

Är mycket trött nu just också då man inte har vant sig med vintertiden ännu och kroppen har inställt sig på att klockan är en timme mera, så det blir nog läggdags för mig snart :)

Imorgon är det måndag igen och jag kommer att vara ensam hemma hela dagen då D är i jobb och jag har ingen skola. Men jag ska se över skolarbeten iallafall.

Vi hörs imorgon igen! :)

Sov riktigt gott!
2009-10-25 @ 20:29:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }