I skolan

Godmorgon :)

Jag sitter i skolan och väntar på engelska. Kom lite tidigare i skolan idag för D började en timme tidigare än jag och sen skulle jag även göra lite ärenden här i skolan.
Jag hade fått kurser till godo men det saknas 8 poäng. Var och skrev en lapp om de där 5 poängena men nu ser jag att 3 poäng till saknas. Åh! Jag orkar inte gå tillbaka.. Kanske sen.

Har två timmar engelska idag och jag är så himla trött. Vet inte när det senast har varit så skönt att sova. Första natten jag inte har hostat så det var så skönt att få sova..

Ska se om jag orkar göra lite skoluppgifter nu!
2009-10-14 @ 08:31:43 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }