Hos mama och papa

Hej igen!
Jag är hos mamma och pappa nu. Ska sova här i natt :)

Arbetsdagen har gått riktigt bra nog! Helt som vanligt kan man nu egentligen säga..
Jobb klockan 8.00 imorgon.

Efter jobbet for jag direkt till mormor och där åt jag pannkaka. Där var det som ett hönshus så mormors pratglada och högljudda syster var där.

Sen for jag till Jenni som var hos Tommy och satt där i en par timmar och tog det lungt :) Nice det!

Ska äta lite och sen blir det sängen. Eventuellt ett inlägg till i och med att jag bara bloggat två gånger idag nu ;)
2009-10-15 @ 21:24:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }