Hamstrare

Nu har jag prissatt mina saker! Det blev nog några saker :) Men tack och lov att jag inte varit någon hamstrare! Jag vet inte riktigt om jag inte har fått en massa prylar eller om jag gjort mig av med dem i något skede? För jag har inte så mycket skräp faktiskt..

Allt som allt blev det då porslinssaker, några nyckelringar, ljus, bälten, skålar och något annat skräp! Hoppas bara någon köper bort allt då så jag slipper dem :)

Värst med allt detta är ju då man ska sälja saker man fått i present :P Inte snällt, men bättre att sälja dem till någon som gillar dem mer än att de står här i skåpet och samlar damm.

Nu ska jag snoka runt lite på nätet och snart borde jag fixa lite mat!
2009-10-12 @ 11:02:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }