Funderar

Måste få skriva ner mina tankar nu lite...

Idag frågade jag min en klasskamrat om hon kände en person som är från samma stad som henne. Och det gjorde hon. Jag berättade lite hur jag visste vem personen var. Den personen ligger långt borta från mitt hjärta, men tjejen personen har att göra med står nära mitt hjärta.

Personen är ett as. Jag överdriver inte. Och tydligen är jag inte enda som känner så. Hon sa att personen ser ganska bra ut men som personen beter sig och behandlar andra gör att man bara mår illa.

Tjejen har fått höra min åsikt flera gånger och jag kan inte göra mer. Jag har sagt mitt.

Puh..
2009-10-19 @ 16:27:13 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }