Frukost

Godmorgon :)

Håller på och kokar gröt åt mig själv till frukost nu och ska snart mumsa i mig den. Men man måste ju bara blogga lite före ;)

Jaha, vad ska jag göra idag då?
Skolarbete finns iallafall på listan men det orkar jag inte hålla på med hela dagen! Vädret är ganska dystert ute så man vill nog inte gå ut något extra idag.. Nog kommer jag väl på något! :)

Provade just en ansiktsrengörning från Nivea Young. Det stod att det inte skulle torka ut huden men att den gjorde det! Jag har torr hud från förut och nu är den ännu torrare! Har smörjat mig flera gånger nu men den torra kliande känslan far inte bort. Den där produkten fick 5 x minus! Dock konstaterade jag nu då jag läste "instruktionerna" så har jag ju inte normal- eller blandhy. Jaja :)

Nu frukost!
2009-10-26 @ 08:56:16 Skönhet Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }