Foooooood och jag vill ha hjälp med datorn!

Äter lunch nu. Idag blev det kyckling och purjosoppa med glasnudlar. Gotigott! Hälsosamt kan också vara gott!

Efter en halvtimme ska jag sätta mig på cykeln och cykla 6 km till skolan. Där har vi introduktion till Rehabilitering och Habilitering :) Jeij! Ny kurs! Vi börjar 12.30 och slutar 14.30 så det är inte så lång dag..


Finns det någon som är teknisk här?
Då jag ska scrolla med min dator med piltangenterna så far det ända ner till botten av sidan och då jag ska upp så far den ända upp. Det scrollar alltså inte :/ Hur får jag det att fungera igen?
Jag tror det har hänt något då Alvin var här och hackade på datorn...

Tacksam för hjälp!
2009-10-06 @ 10:34:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }