Drar mig till sängen

Klockan är före 21.00 och jag ska faktiskt dra mig till sängen redan. Jag ska ta och läsa en bok, vilket jag inte gjort på länge :)

Det kommer inget på TV heller så. Kollade lite på Halv åtta hos mig men det verkade så fjantigt så jag orkar inte kolla på det.

Imorgon börjar skolan 10.00 och vi ska ha engelska med en lärare som inte pratar något annat språk än engelska. Spännande! Det är kommunikation vi har alltså :)
Efter engelskan ska jag och min rehabgrupp skriva arbetet och jag hoppas inte det tar så länge!

Sov gott alla läsare! :) Vi hörs imorgon igen!
2009-10-06 @ 19:46:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }