Är lite uttråkad

Känner mig lite uttråkad nu just. Har inte pratat med någon (inte ens mig själv) sedan i morse så det känns nästan som att munnen torkat fast. Förhoppningsvis kommer Johanna och Sofia på RockPump ikväll så får jag prata lite innan jag träffar D här hemma igen :)

Fick den här tråkighetskänslan då jag satt och kollade på TV och tv3 har bytt ut Tyra Show mot något världelöst "funniest homevideo"-grej. Och TVÅ hela avsnitt efter varandra. Hohho.

Men jag skall iallafall vara glad över att jag har min del i rehabilitering färdig och frågorna för Sexual transmitted diseases är klara! Så jag har ju nog gjort något vettigt idag :)

Nu väntar jag ivrigt på gym!
2009-10-26 @ 16:20:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fia

Tyvärr kom vi int på RockPump ikväll. Men vi tänkt fara på vanlig Pump imorgon. Hänger du med då? :) Ses iallafall i skolan imorgon! :)



Kram Fia

2009-10-26 @ 18:00:08
Postat av: Amanda

Ja märkt ni va bort ;) He va rektit tongt!

Måst si hu min kropp mår imåron om ja ork me e pump pass till :) kramisar!

2009-10-26 @ 20:16:47
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }