19102009

Godmorgon! :) Måndag igen och en ny vecka med nya möjligheter!

Har ingen skola idag egentligen men jag ska träffa min grupparbetsgrupp och göra ett litet arbete i rehabilitering och habilitering. Vi ska träffas 12.15 först! Nice!

Ska åka bil med D till skolan, men då slutar han först 16.00 och jag har inga skolarbeten att göra så jag skulle ju vilja åka hem. Hoppas någon i min klass har bil och ska in till stan!

Så här ser jag ut idag:

Stickad tunika - Gina Tricot
Bälte - Vero Moda
Kofta - Vero Moda
Leggings - Gina Tricot


Ha en jättebra dag så ska jag hinna uppdatera så fort jag kan :)
2009-10-19 @ 10:24:48 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }