Tar natten snart

Har pysslat lite med några smycken nu så att jah har ont i mina fingrar :) Det är petigt värre det här! Speciellt med alla kedjor så att jag ibland måste ta hjälp av D för att få upp dem.. Ska till Sinooperi nästa vecka (om de inte har öppet imorgon förstås då det är julöppning) och köpa en halskedja och eventuellt några pärlor.

Imorgon är det som sagt julöppning och vi ska såklart dit och kolla! :) Det är en av Finlands största julöppningar läste jag så det ska bli kul. Något annat än Närpes hela tiden iallafall. Så imorgon kommer vi att trava på på stan och jag har iallafall bestämt mig för att köpa en nygräddad gris! Mums!

Men nu ska jag snart börja ta natten. Är trött.

Najtinajt :)
2009-11-21 @ 22:26:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }