Skolan är slut

Nu har jag slutat skolan och väntar på D nu att han också ska sluta så att vi får åka hem :) Jag är hungrig! Vill ha mat.. Inte ens cafeterian är öppen längre, men det är lika bra det för annars skulle jag ha köpt choklad.

Ja, annars en ny nyhet om svininfluensavaccinet!
Vaccinet är bara en business. Norge har köpt vaccin för 650 miljoner kronor och efter ett tag så steg aktierna för detta läkemedelsbolag som har tillverkat vaccinet med 7% och genom detta tjänade det här bolaget 600 miljoner kronor. Hittills!
Så alla människor spelar på dessa aktier tack var medias uppförstorning.
ALLT HANDLAR JU OM PENGAR! Jag tänker inte vaccinera mig..

Imorgon i skolan ska de börja vaccinera här. Jag skulle ha rätt att göra det men jag tänker inte spruta in gift i mig. Tänk vad det kan ställa till med då jag ska ha barn efter 10 år då. Blir de utan en arm och ett ben då eller?
2009-11-09 @ 14:39:14 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }