Paketerar julkappar

Japp, ni läste rätt :D Ganska hemskt på ett sätt..
Böckerna jag beställde förra veckan kom idag så jag paketerar dem direkt..

Har just ätit en nudelwok. Nudlarna blev tyvärr lite salta av sojasåsen :/ Men med mycket grönsaker gick det bra att äta! :)

Det blev inget StepBody ikväll :( Ledaren var sjuk men det var ingen som hade meddelat det på något vis åt de som skulle komma på aerobic. Vi satte i salen i 10 minuter och sen gick jag och frågade ifall inte ledaren kommer ikväll och de fick panik och kom på att de inte satt ut någon lapp! :P Så kan det gå. Men skulle inte jag ha gått och frågat skulle nog finnarna ha suttit där ännu och väntat på henne..

Väntar på D nuuu!
2009-11-03 @ 17:48:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }