Natinatt

Tror jag ska gå och lägga mig nu i vår rena säng :)

Åker till Närpes imorgon med bussen som går 12.00 så jag är hemma i Närpes då runt 13.00. Nice!
Har inte varit hemma i Närpes på flera veckor nu så det ska bli kul att komma hem och speciellt att få leka med lilla Alvin ;)

Har pysslat med smycken ikväll igen.. Mitt sammanlagda resultat av 9 meter kedjor är 8 armband och 7 halsband :) Jag kommer nog att ta kort av dem och sätta upp dem här på bloggen så får ni se vad jag gjort!

Men nu borsta naddarna och hoppa i säng. GODNAATT!
2009-11-26 @ 22:08:49 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }