Mörkhyade bollar och Top Model

Sitter i soffan nu och har snaskat i mig några kokosbollar, eller som D sa "mörkyade bollar" :D Tog ett recept från nätet och de blev lika goda som de man köper i de där stora askarna! Alltså de man brukar sälja då man ska tjäna pengar till klassen typ :P

 



Julkorten är också klara! :) Bara att skaffa frimärken och det där kuvertet och sen sända iväg dem! Men inte riktigt ännu kanske ;)

Jag kommer att ge er en närbild på mina julkort sen och förklara hur jag gjort, men inte ännu! Ni måste ju använda er egen fantasi när ni gör egna :)


2009-11-15 @ 19:20:50 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }