Måndag morgon

Hur sunkigt låter inte "måndag morgon"? Jag är trött som bara den och måste dra mig till skolan snart...
D ligger i sängen och retas med mig då han har sovmorgon.. Han säger lite extra mycket "oj, vad skönt det är.." och "jag skulle nog vilja till skolan nu men jag måste ju ligga här...". *argh*

På torsdag är det paybacktime! Moahahahah!

I skolan idag har vi vår s.k. Israel som föreläsare. Tror också att vi ska ha lite mera praktiska övningar idag om jag inte är helt ute och cyklar..

Have a nice day!
2009-11-23 @ 07:37:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }