I skolan

Sitter i skolan nu och väntar på att S och J ska bli klara så att vi får åka hem :) Skönt att sluta tidigare!

Idag har vi tagit EKG och det visade att jag skulle ha någon blockering i hjärtat så det hoppar. Inte bra det här att undersöka allt :P Hahah.. Läraren tyckte att jag skulle visa kurvorna åt någon läkare i Närpes så att de får säga då om det är något farligt eller ej.

Janå igår visade det ju att jag skulle ha haft urinvägsinfektion och att CRP var förhöjt men det var borta idag så man vet ju inte riktigt hur tillförlitliga de här skolans apparater är.

Nu ska jag fördriva tiden en stund. Ha det bra!
2009-11-19 @ 11:33:39 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }