Fredagsmys!

Hej igen! :)
Har varit riktigt dålig på att blogga den här veckan.. Men jag har haft så otroligt mycket! Har till och med huvudvärk av allt jag gjort den här veckan.. Äntligen är det fredag och jag får softa riktigt ordentligt.

Har nyss ätit hembakad pizza och det var riktigt riktigt gott! Är riktigt nöjd :)

Vi har inhandlad grönsaker vi ska dippa och CHIPS! Oj, vad jag ska njuta. Snart börjar Salkkarit och sen väntar jag på Idol!

Jag sa ju att jag skulle visa en bild på mig från igår idag men jag måste nog spara det ännu tills teatret är slut. Får ju inte avslöja surprise ;D

By the way så får jag min sladd till min egen dator imorgon så då får jag blogga med en massa bilder igen! Jeeeeij, vad glada jag och mina läsare blir!

Ha en jättebra fredagkväll!
2009-11-06 @ 18:23:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }