Fanatisk?

Antingen har jag blivit fanatisk eller så tycker jag bara att det är så otroligt mysigt med jul!
Alla mina blivande julkort är utspridda framför mig och min hjärna bara durrar på och tänker på vilka julklappar jag ska handla åt vem och så :)

Idag har jag inskaffat 5 julklappar! Det är inte många kvar då :)
Det är mormor och Alvin kvar. By the way, måste ringa syster J!

Mormor vill inte ha mycket och hon vill helst ha något hemmagjort. Får se vad de här systrarna har tänkt ge..

Gymmet var skönt idag! Svettigt :) Skönt att krypa ner i soffan..
2009-11-10 @ 18:16:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, längtar till jul.

2009-11-10 @ 20:28:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }