"Du får nog ta ett större..."

Heheheh.. D och jag var nyss till Posten och åt (jag åt inte för jag åt i skolan) men då D tog åt sig mat och skulle betala tyckte tanten att han nog får ta ett större glas åt mjölken och hon gav ett större glas åt honom. Sen då han sätter sig ner vid bordet där jag redan satt så började jag skratta :D Han hade hittat typ världens bebisglas åt sig!


Okej, det ser inte så litet ut på bilden men det var minimalt! D skulle i värsta fall ha satt glaset i halsen :D hahaha!


Efter maten på Posten så gick vi till Rewell Center. Vi gick in på Vero Moda och jag dreglade över några kläder men konstaterade att jag inte får kolla på några kläder i och med att jag är i fattigaste ändan nu just. Men det bev iallafall en Arnold's donits! Mumma!

Nu har jag tänkt förbereda vår hembakade pizza tills kvällen :) Det blir även fruktsallad till efterrätt. Eller...hmm.. genast jag skrev det där började jag fundera ifall vi tar det imorgonkväll istället. Alltså fruktsalllad. För det blir ju en massa annat snask att äta ikväll också då det är Idol! Ja så gör vi!


2009-11-20 @ 14:10:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }