Chill

D spelade just julmusik och jag har ju paketerat julklappar! :) heheh.. Julfeeling redan?

Det börjar snart bli läggdags för lilla jag. Imorgon ska jag till skolan till 8.15! Tack och lov så kommer Johanna efter mig :) Efter en lektion om blodtransfusion åker vi till blodgivningscentralen och ska få ge blod. Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska ge. Skulle nog vilja men jag är ju ganska känslig när man tar blod av mig och jag vill inte att hela klassen ska kolla på mig då :P Men jag tycker att man ska ge blod om man kan!

Sweet dreams!

(sladden till min dator är påväg! Jihaa! Då jag får den lovar jag att ni ska få massor med bilder!)
2009-11-03 @ 20:09:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }