Blod

Idag har det varit en riktigt rolig dag :)

Vi är riktigt sönderstuckna i våra fingrar! Vi har tagit bland annat blodprov, CRP, Hb, blodsocker, kolesterol, urinprov och graviditetstest. Och nej, jag är inte gravid ;)

S och jag tänkte inte få det där CRP till någonting men till slut fick vi!

Blodprovet gick riktigt bra! Det var inte så grymt som man föreställde sig.. J stack mig först och det gick riktigt bra. Blodet bara sprutade! Jag stack S och det gick bra också. Hennes ven syntes inte men jag kände den och jag lyckades! Skulle vilja göra det igen för att få öva mera..

Jag är också riktigt stolt över att jag inte blev svag och svimmade! Har haft tendenser till det den senaste tiden.. Jag har övervunnit den!

Kul med praktiska övningar :)
2009-11-18 @ 14:12:47 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }