"Win a date with Tad Hamilton"

Det blev att titta på den filmen!



Jag tyckte den var helt bra. Passar antagligen mer åt flickor, som gillar romantik ;)
Det hände inte så mycket i filmen så den gick ganska lungt till men den blev ändå inte tråkig.

I slutet funderade jag om jag redan har sett den här filmen från förr eller så kör de med samma replik "You have six smiles" i flera filmer. I don't know.


Åt lite chips som lämnat sedan systrarna var här men sen kände jag mig äcklad och bytte till ett hälsosammare alternativ :P Vindruvor och honungsmelon!
Gott gott! Och jag kände hur jag fick i mig c-vitaminer. Hoppas jag blir frisk ;)


Nu är det läggdags!
Ska sms's min underbara där hemma i Närpes gonatt :)


Godnatt alla läsare!
2009-05-08 @ 22:12:05 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecca

vad tycker du om plastikoperationer? skriv gärna din åsikt :) puss

2009-05-08 @ 23:00:26
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Rebecca

inget planerat, blir väl plugg. själv då?

2009-05-09 @ 11:34:13
URL: http://beeccss.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }