Vappen

Igår var det Vappen som vi säger i Finland :) Valborg eller vad ni svenskar vill kalla det.
For till Sofia till runt 19.45 och där var det redan några då jag kom. Chips i mängder hade vi iallafall :D


Vårt snaskbord. Där bakom finns det nog grönsaker också!


Vackra Bina :)



Nicke and de spooooky arm!



Jag!

For hem ganska så tidigt. De andra for till Hallis och jag själv hade inte råd att betala in mig. Egentligen hade jag heller ingen lust att åka dit för de andra åren jag varit har det varit ganska slött.
Dennis hade också lite feber så jag ville inte plåga honom heller att vänta på mig så länge.

Det var iallafall trevligt att träffa alla! Hoppas vi alla kan träffas igen snart :)
2009-05-01 @ 12:09:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }