Väntar på tåget





Sitter på järnvägsstation nu och väntar på tåget. Ni kan ju räkna ut att jag inte fick plats på ett tidigare tåg :( Nåja, stor skillnad egentligen. Det tidigaste tåget hade farit 15.06 och då hade jag varit tvungen att byta i Tammerfors och bytt till tåget som hade gått runt 15.30 från Helsingfors så det hade varit lite onödigt. Och nu åker jag lite över 16.00 så big deal egentligen. Hade förstås varit värre om jag varit tvungen att vänta ensam, hade ju Katarina med mig nu. Har haft rätt så skoj faktiskt :D

Det sprang en riktigt söt kille på ca 5 år och smajlade riktigt stort åt oss. Gjorde lite catwalk moves och visade lite tunga åt oss :P Såg ut som att han ville något av oss :D Hahaha..

Sen drabbades vi av en gubbe som pratade om Gud och Jesus. Han pratade och pratade fast K och jag pratade med varandra och ignorerade honom. Sa att han haft ett så grymt liv och varit gift i 27 år. Och då han hittade Gud blev allt bra och snart skulle han till himlen och allt vad han nu yrade.
Jag har inget emot dem som har sin tro men låt andra vara och låt andra ha sin egen tro!

Det var det. Hoppas att mitt tåg kommer snart. Är hungrig och trött.
2009-05-29 @ 14:25:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }