Vad jag är trött!

Nu har jag sovit en halvtimme här på golvet och jag skulle kunna sova ännumera!



Men istället ska jag försöka ta mig i kragen och gå ut och gå i det fina vädret istället och få lite färg och kanske piggna i också. Har ju bara suttit inomhus hela dagen idag!



Jag är ju bara så dum att jag inte tänkte på att ta med promenadskor och träningskläder hit den här veckan! Så jag måste nöja mig med vardagskläder då och ballerinas eller tygskorna :P



På samma gång jag går ut nu ska jag och handla lite tills imorgon då vi ska till Simstadion och sola :) Måste ju ha något att äta! För vi ska väl nog vara där ganska länge imorgon bara det är fint väder. Är ju ledig i två dagar nu ;)


Jag ska slänga i mig något att äta så ska jag ta mig ut i solen.



Byyye!
2009-05-25 @ 15:44:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }