Utvärderingen

Hade ju utvärderingen på praktiken idag :) Var nog lite spännande!

Då Maj-Len kom (min lärare) så satte vi två ner oss för och pratade lite. Fast hon frågade mest bara om hur jag mådde då jag är så förkyld :P Sen kom en skötare jag varit rätt så mycket med och avdelningsskötaren så vi gick igenom utvärderingsblanketten tillsammans och gav mig kritik.

Jag själv gav kritik åt mig och sen sa skötarna. Jag fick bara positiv! Jeij! Så jag är godkänd från praktiken och jag behöver heller inte ta igen mina sjukdagar ;)

Ska berätta lite vad de gav för kritik:
Jag sa att ibland har det känts som att jag bara stått och tittat på så sa avdelningskötaren att "Du är verkligen inte en sådan som bara står och tittar på! Du hittar alltid på något att göra."

Maj-Len gav mig en kram också innan hon for :D Vad gullig hon är :)
2009-05-08 @ 17:28:45 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }