Tröttast!

Ni hittar nog ingen tröttare människa nu just.. Orkar knappt hålla upp ögonen känns det som. Har ändå fått sova 8 timmar inatt men det tar nog på att vara förkyld.

Snart åker jag till praktiken och jag har bara 5 dagar kvar :) (om jag inte måst ta igen dagarna jag var sjuk förstås) Jag tycker nog att det börjar räcka med långvården nu just. Inte tycker jag det var så hemskt som jag fruktade men jag är bara så trött nu och har en massa skola framför mig och jag vill att allt det ska vara undan så att man får ta sommarlov!

Egentligen har jag ju inte sommarlov men för mig känns det som det fastän jag jobbar :) Har så bra tider ibland att man hinner sola efter arbetsdagen.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen åker jag!
Hejdåå
2009-05-07 @ 05:06:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }