Trött

Tror jag ska gå och lägga mig en stund i sängen. Är så otroligt trött nu igen.

Mina planer för idag är att besöka mormor lite. Hon ville trots att jag är så förkyld.
Sen ska jag träffa Jenni en stund :)


Har nyss satt på tvättmaskinen och så har jag beställt nya kontaktlinser. Tog sista paret nyss så. Hoppas mamma kan betala dem! Har också kollat lite när något tåg far imorgon. Tänkte åka från Vasa imorgon tror jag. Jag vill att Dennis ska föra mig och vi båda har lite av pengar nu just så jag tar närmaste stället och han tänkte vika in på Tolvis på samma resa.
Ska se vilket tåg som passar D bäst. Men mot kvällen blir det nog. Sen är det att stiga upp 5.30 på morgonen igen och krypa iväg till praktiken.

Enda jag är glad över att jag är sjuk nu är att jag slipper min handledare! Jag skulle ha haft henne idag och imorgon och jag är inte där då. Jeij!

Nu ska jag gå och lägga mig en stund.
2009-05-04 @ 08:32:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }