Stress-städning

En gubbe ringde då jag var i skolan och frågade om han får komma och kolla på lägenheten idag och jag sa javisst.
Skyndade mig hem och städade lägenheten snabbt. Inte är det perfekt men det får ju inte heller se ut som att jag har städat enkom för honom :D

Jag varnade honom i telefon att jag inte har städat men han tyckte bara att han inte ska komma hit och kolla på min städning ;) Så det är ju sant. Och tur för mig!

Men lite snyggare är det här iallafall. Är jättehungrig nu men har inte så mycket att laga av. Gubben kommer 15.15 så jag hinner svänga ihop något snabbt.

Lägger in bilder senare!
2009-05-14 @ 13:36:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }