Städa hela kvällen!

Kom ganska nyligen hem nu från middag med flickorna på Chico's :) Smakade riktigt bra då man var så enormt hungrig! Chico's har också fått tillbaka sina normala hamburgare så jag var glad för det också!

Var bara tvungen att pusta ut lite innan jag måste sätta igång att städa på allvar. ALLT ska ihoppackas och allt ska vara rent och fräsch då jag går ut ur den här lägenheten imorgon och lämnar nycklarna inne i lägenheten. Får absolut inte komma på att jag glömt något då jag stänger dörren imorgon :P

Det som ska göras idag är:
Och imorgon morgon ska jag:


Nej nu måste jag börja på!
2009-05-28 @ 19:14:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }