Sova sova

Ska snart åka till Kalax och sova snart med älsklingen. Sista natten på många dagar :( Bläää!
Har iallafall något att se framemot sen då :)

Idag har jag fått ganska mycket gjort. Har träffat Ann en snabbis idag på salongen. Sen hämtade jag Jenni och vi var ute och cruisade en stund. Var till TB och åt en hamburgare och sen förde jag hem henne.
Efteråt for jag till mormor och mormor var så glad och pratglad idag så det var riktigt kul att vara där idag :) Skrattade och diskuterade ganska mycket :) Sen då klockan började närma sig 18.30 for jag hem till mamma&pappa där jag var barnvakt åt Alvin. Mysig kille Alvin är :)
Vi har hoppat, ätit, busat och mycket annat kul!

Sen kom älsklingen och han hjälpte till lite med passandet. Drack lite te innan vi for till byss :)

Har köpt en tågbiljett tills imorgon. Åker från Vasa 18.08 och är framme 22.52 i Helsingfors. Kommer säkert att vara trött på morgonen. Men det är onsdagens problem.

Godnatt med er alla läsare! :)
2009-05-04 @ 20:26:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV:asså den ser inte helt knasig ut, men rutan är ivägen:(

2009-05-04 @ 22:18:53
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad söt du är! Puss

2009-05-04 @ 22:22:32
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }