Snart klar

Nu har vi vårdforskningen klar och opponentberättelsen klar också.
Så ikväll ska man egentligen hinna läsa genom allas vårdforskningsarbeten men det var tungt med bara ett så jag vet inte om ja ska orka spendera min dyrbara tid åt sådant :P

Imorgon är det seminarie hela dagen. Ska ha eget framförande och sen ska vi opponera en annan grupp. Gosh vad jag kommer att vara trött efter den dagen. Men som tur kommer ju Dennis imorgon! :) Fast det blir nog säkert ganska sent innan han är fram. Men huvudsaken är att han kommer iallafall!

Nu har vi en liten paus från skrivandet och sen ska vi fortsätta med lite Big Mama, Moder Teresa med andra ord. Arbetet ska vara inlämnat på måndag och vår lilla grupp är bara tillsammans idag och imorgon så det börjar bli lite brått! Nåja, hoppas vi får ihop något skrapat åtminstone. Ikväll är det Big Mama som gäller för mig :P
2009-05-19 @ 13:36:01 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du för skola? ;) Måste vara en specialskola eller något? Jag menar den ligger väl i finland eller va var de du skrev? :P Haha. ;O

Jo men de är ju fullt förståligt, de är ju inte lätt att hitta jobb överhuvudtaget nu för tiden. =P jävla skit jag ska plugga sen tror jag. PGA att jag ska få något jobb efter det. =P jag ha ju bara gymnasieutbildning, och de räcker inte. =/

2009-05-19 @ 14:25:26
Postat av: Sara

Ja de va jag =P Ibland hänger inte mitt url med. =/

2009-05-19 @ 16:11:08
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-19 @ 16:37:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }